Vásárlás menete
0. Jelentkezzen be! Ha nincs még regisztrálva, akkor a "Regisztráció"-ra kattintva ezt megteheti!
1. Válassza ki a kívánt terméket, majd kattintson a "Kosárba" gombra! Ezt minden terméknél tegye meg, amit meg kíván vásárolni!
2. A "Kosár"-gombra (jobb felső sarok) kattintva megjelennek azok az áruk, amiket kiválasztott.
3. Kattintson a "Pénztár"-re!
4. Ha nincs bejelentkezve, itt megteheti, ha pedig még nem regisztrált, akkor itt regisztrálhatja magát.
5. Állítsa be a szállítási címet (alapértelmezettként a regisztráció során megadott szállítási címet látja)!
6. Amennyiben kér számlát, jelölje azt meg, és adja meg a számlázási címet!
7. Válassza ki a fizetés módját! Jelenleg csak utánvétes módot lehet választani.
8. Ha rendelkezik Kedvezménykuponnal, itt érvényesítheti. Részketeket a Kuponok résznél talál.
9. Egy öszesítőt listázunk ki a szállítási és számlázási címekről, a kiválasztott termékekről és az összes költségről. Ha mindent rendben talál, akkor kattintson a "Rendelés jóváhagyásá"-ra!
Regisztrálási feltételek
A regisztráció nem jár vásárlási kötelezettséggel, azonban a vásárláshoz - a mindkét fél számára visszakereshető és nyomonkövethető ügymenet érdekében - elengedhetetlenül szükséges. A regiszráció során megadott adatokat az Adatvédelem menüpont alatt olvasható szabályozások szerint kezeljük. Vásárlás során a megadott telefonszámot szállítópartnerünknek, a szállítási időtartamára rendelkezésére bocsájtjuk.
Szállítási módok
Az 1-3 napos szállítási idő azon termékeinkre érvényes, amelyek készletünkön vannak. (Arra az esetre, ha tényleges készletünk eltérne a nyilvántartástól - hibás termék, stb. -, a szállítási idő megváltoztatásának jogát fenntartjuk. Ilyen esetben telefonon, vagy emailben értesítést küldünk.) Ha a megrendelt termék nincs a készletünkön, akkor a szállítás időpontját a megrendelt termék készletünkbe kerülése határozza meg.
A szállítási költségek a megrendelt termékek méretétől, súlyától és értékétől is függenek. A vásárlás során mindezek figyelembevételével állapítjuk meg az Önnek lehető legolcsóbb szállítási költséget.
A szállítási költség:
5.000 Ft-ig 1.800 Ft, 5-10.000 Ft között 1.500 Ft, 10-20.000 Ft között 1.000 Ft, 20.000 felett ingyenes.
Fizetési módok
Utánvétel
A megrendelt áru ellenértékét és az esetleges postaköltséget postai utánvétellel a kézbesítéskor vagy a postán az átvételkor kell fizetni.
Reklamáció - kapcsolat
Az egyértelműen a nem megfelelő szállításból eredő sérülések iránti reklamációt csak a Magyar Posta által történt szállítás esetén tudunk fogadni. A sérült csomagolásról és az ebből fakadó kárról a futárral jegyzőkönyvet kell felvenni.
Az egyértelműen nyomdai hibás termékeket postafordultával, vagy telefonos egyeztetést követően személyesen is azonnal kicseréljük. Amennyiben nem áll rendelkezésre hibátlan termék, a termék árát visszatérítjük. Amennyiben egyéb problémák merülnek fel a csomaggal kapcsolatban (nem a rendelt árut kapta, nem a - az összesítés során és a tájékoztató e-mailben feltüntetett - megfelelő összeget fizette, stb.) munkatársunk az webaruhaz@frigkiado.hu e-mail címen bármely időpontban, illetve a 06 20 9533-691 -es telefonszámon minden munkanapon 10 és 17 óra között áll rendelkezésére.
Elállás
Az Európai Unió vonatkozó irányelvei szerint a fogyasztót indoklás nélküli elállási jog illeti meg, amit az átvételtől számított nyolc munkanapon belül, a vevőszolgálaton keresztül fogalmazhat meg. Az elállási jogot csak a megrendelés egészére gyakorolhatja, azaz a több tételből álló megrendelés esetén a megrendelésben szereplő összes termékre. Elállás esetén a terméke(ke)t az eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. Az elállási szándék érvényesítésekor felmerülő szállítási költségek a fogyasztót terhelik. Az eladónak, az áru visszaérkezésétől számított 30 napos pénzvisszafizetési kötelezettsége van, amely csak a megrendelt termékek összegére vonatkozik, a szállításból és fizetésből adódó költségek megtérítésére nem.